Ghid de utilizare aplicație eTELEDOC

Abonamente și apeluri de urgență

Butonul "SUNĂ MEDICUL" funcționează doar dacă pacientul are apeluri de urgență valide cumpărate în cadrul unui abonament.
Nu există posibilitatea de a suna medicul și apoi să se faca plata apelului. De aceea, pacientul trebuie să se asigure în permanenta că are apeluri disponibile cumpărate prin pagina "Abonament" din meniul aplicației.

Cumpărare abonament

Dacă pacientul acționeaza butonul "SUNĂ MEDICUL" și nu are abonament achiziționat, atunci se afiseză un popup care informează pacientul că nu are credite și-l invită să analizeze ofertele disponibile, să-și achiziționeze abonament (butonul "Vezi oferta noastră").

Se deschide pagina cu ofertele disponibile, pacientul alege o ofertă și acționeaza butonul "PLATESC".
Ofertele, respectiv plățile sunt Lunare sau Anuale. Pentru fiecare selecție în parte, aplicația afișează prețul și discountul corespunzător.

Este afișat un popup cu oferta selectată, data de început și de sfârșit a abonamentului.
Click pe butonul "Plătesc" și utilizatorul intră în pagina de plată online a acestui abonament.

Apeluri EXTRA

Fiecare abonament are un număr de apeluri incluse.
Dacă se consumă toate apelurile și în continuare pacientul sună la medic, atunci primește opțiunea de a cumpăra pe loc un apel de tip EXTRA care costă mai mult decât un apel normal pe acel abonament.
In caz ca pacientul acceptă să platească acel apel EXTRA, atunci aplicația extrage automat de pe cardul pacientului suma respectivă, iar pacientul poate suna în acel moment medicul.

Apelurile EXTRA reprezintă o soluție rapidă atunci când pacientul are o urgență și nu mai are credite pe abonament. Totuși, soluția cea mai avantajoasă este ca pacientul să-și cumpere din timp abonament cu apeluri incluse.

Plăți automate (recurente)

In momentul când pacientul face prima plată, el este de acord ca aplicatia eTELEDOC să-i rețină datele de identificare ale cardului, în scopul efectuării de plăți rapide în viitor.

Sunt două cazuri când se iau automat bani de pe cardul pacientului:
Plata lunară a abonamentului: pacientul nu plătește costul întreg al abonamentului anual, preferă să plătească lunar o cotă parte. După prima plată efectuată de client, automat site-ul EuPlatesc îi va lua lunar din cont, timp de un an, suma corespunzătoare unei luni (preț abonament/12). Pacientul nu va mai fi intrebat lună de lună dacă acceptă plata, el doar va primi mail cu suma extrasă lunar din cont.
Plata EXTRA: pacientul și-a consumat toate apelurile de pe abonament, dar sună în continuare medicul pentru o urgentă. In acest caz, pacientul este intrebat daca este de acord cu plata suplimentară a acelui apel EXTRA. In caz că pacientul aprobă plata extra, automat se vor lua banii de pe card și pacientul poate suna medicul atunci pe loc.

Contract

Când utilizatorul cumpără primul abonament, se creează automat un "contract" în baza de date, pe care se vor înregistra abonamentele cumpărate.
Orice alt abonament achiziționat ulterior, se va atașa la acest contract.

Un contract poate avea mai mulți beneficiari, dar un utilizator nu poate fi asociat decât cu un singur contract la un moment dat.

Dacă la un moment dat, un beneficiar vrea sa părăsească vechiul contract și să-și creeze propriul contract (de exemplu, copilul a crescut și vrea să-și gestioneze propriul contract, în care sa includă copiii la rândul său), atunci acel beneficiar trebuie șters de pe vechiul contract.

Dar un utilizator care a beneficiat de apeluri, nu poate fi șters de pe un contract.
Soluția constă în trecerea acelui beneficiar în starea Inactiv pe vechiul contract și apoi să-și creeze propriul contract ('Adaugă beneficiar' în pagina 'Beneficiari').

Beneficiari abonament

Butonul de meniu Beneficiari deschide pagina ce afișează beneficiarii înscriși în contract.
Dacă pacientul încă nu are contract, atunci și-l poate crea prin butonul Adaugă Beneficiar.
Contractul creat astfel nu are niciun apel inclus, în continuare pacientul nu poate suna medicul.
Pagina afișează numărul de apeluri disponibile printr-un link care conduce pacientul în pagina de cumpărare apeluri.

Prin crearea contractului, pacientul care l-a creat, devine automat beneficiar al acelui contract.
In continuare, beneficiarul are posibilitatea să adauge alți utilizatori ce au cont în baza de date ca beneficiari ai acestui contract (membri ai familiei care folosesc împreună același abonament pentru a suna medicul).

Atenție: numărul total de beneficiari este limitat de tipul abonamentului cumpărat.
Dacă se încearcă a se adăuga mai mulți beneficiari, atunci aplicația afișează un mesaj de eroare.
Totuși, aplicatia verifică numărul de beneficiari activi să fie mai mic decat cel permis de abonament. Se poate defini o lista de beneficiari mai largă și se activează doar beneficiarii ce necesită asistență atunci când se cumpară abonamentul.

Orice beneficiar activ al abonamentului poate suna medicul în caz de urgență. Consultația respectivă va consuma din numărul de apeluri asociate abonamentului.

Adaugă beneficiar din familie

Pe un contract pot exista unul sau mai mulți beneficiari. Utilizatorul poate adăuga oricând persoane din familie care să beneficieze de serviciile abonamentului, dacă abonamentul include un număr mai mare de persoane.

Dacă un utilizator are deja contract creat, atunci butonul ”Adaugă beneficiar” deschide o fereastră unde utilizatorul trebuie să introducă contul și parola persoanei pe care dorește s-o adauge ca beneficiar pe acel contract.

Dacă contul și parola sunt corecte, atunci utilizatorul găsit în baza de date cu acel cont, va fi adăugat în lista de beneficiari ai abonamentului.

Atenție: utilizatorul trebuie să știe contul și parola membrului de familie pe care dorește să-l adauge în listă. Nu se pot adăuga persoane găsite la întâmplare în baza de date.

Aducere aminte: pentru conturile de copil care nu au telefon încă, dar trebuie adăugate în lista de beneficiari, rețineți că telefonul copiilor este format din numărul de telefon al parintelui, concatenat cu semnul ”-”, concatenat cu prenumele copilului (pentru mai multe detalii, deschideți Ghidul în pagina ”Cont utilizator”.

Apeluri consumate

Nu orice apel consumă din abonament, numai dacă consultația durează un anumit interval de timp (3 minute), atunci se va consuma un credit pe acel apel.
In același timp, dacă consultația depașește un număr prea mare de minute (30 minute), atunci se vor consuma două apeluri pe acea consultație.

Sterge beneficiar

Un beneficiar al abonamentului care nu a beneficiat de nicio consultație, poate fi șters din abonament.
Dar dacă acel pacient a beneficiat de cel puțin o consultație, el nu mai poate fi șters. Soluția ar fi să se editeze și să se treacă acel beneficiar ca Inactiv. Un beneficiar inactiv nu poate suna medicul.

Abonament

Pagina "Abonament" afișează lista abonamentelor achiziționate în timp.
Pentru fiecare abonament sunt afișate perioadele de valabilitate, prețul plătit, serviciile incluse în abonament, precum și un Link către pagina de apeluri ale abonamentului. De asemenea, este afișată starea abonamentului, în culori diferite:
Valid: include apeluri disponibile.
Consumat: apelurile incluse au fost consumate.
Expirat: s-a depașit perioada de valabilitate a abonamentului.

Zero apeluri cu abonamente valabile

ATENTIE: este posibil ca în lista abonamentelor să apară abonamente valabile, cu un numar pozitiv de apeluri de urgență disponibile, și totuși beneficiarul curent să aibă zero apeluri disponibile.
Această situație se explică prin faptul că beneficiarul curent este Inactiv pe contractul care include acel abonament valabil, aspect ce se identifică ușor prin coloana Benef. Activ care este marcată cu rosu în caz ca acel beneficiar nu este activ pentru abonamentul respectiv.

Dacă acest utilizator vrea sa beneficieze de apelurile de urgență, atunci el trebuie activat pe contractul ce include abonamentul valid.