Ghid de utilizare aplicație eTELEDOC

Creare Cont

Fiecare utilizator trebuie să-și facă cont mai intâi în aplicație folosind butonul Inregistrare, sau link-ul Fa-ți cont în aplicație din pagina de Login.

In pagina de Register se completează câmpurile:
Telefon: numărul de telefon al pacientului. Telefonul trebuie sa fie unic în baza de date, dacă există deja numărul de telefon alocat, sistemul afișează eroare. In caz că cineva a ocupat numărul de telefon abuziv (nu deține acel telefon), se poate prelua proprietatea acestui număr prin link-ul "Ai uitat parola? resetează parola cu ajutorul telefonului!"
Nume: numele pacientului.
Prenume: prenumele pacientului.
Email: adresa de mail unde vor fi trimise eventualele mesaje importante pentru pacient.
Parola: minim trei caractere, e bine sa fie cat mai complexă, dar nu atat de complexă cat sa fie uitată :).
Confirmare parolă: trebuie reintrodusă parola pentru confirmare.

Creare Cont pentru Copii

Contul unui utilizator este identificat în mod unic prin numărul de telefon al acestuia. In același timp, sunt situații când dorim să facem cont și pentru copiii mici, care nu au încă număr de telefon.
In acest caz, părintele va crea cont de utilizator pentru copil, folosind același număr de telefon al părintelui.

In pagina Beneficiari există butonul Creează cont copil. Click pe acest buton și se va deschide pagina de creare cont cu unele câmpuri precompletate (nume, telefon, email corespondență).
Completați prenumele copilului și automat acesta va fi concatenat la telefonul parintelui.
Contul copilului va fi format din telefonul părintelui, concatenat cu semnul ”-”, concatenat cu prenumele copilului. Exemplu: 0755...83-Vlad.

După ce ați creat noul cont pentru copil, vă puteți loga oricând în acest cont și suna medicul din acest cont.
Este important să apelați medicul din acest cont, pentru ca toată discuția cu medicul, inclusiv rețetele și fișierele cu analize medicale, să rămână în istoricul medical al copilului.

Toate SMS-urile și mesajele whatsapp trimise de aplicație către contul copilului, vor fi automat direcționate către telefonul părintelui.

Când copilul va crește mare și va avea propriul număr de telefon, va putea seta noul număr și va utiliza aplicația ca un utilizator obișnuit.

Setări profil user

Date personale

Se completează celelalte datele personale pentru acel cont (nr telefon):
Data naștere, genul.
Cod Discount: unii pacienți primesc un cod de discount prin diverse canale. Dacă pacientul are un astfel de cod, îl introduce aici și va primi discountul corespunzător atunci când va cumpara abonament.

Telefon

Daca userul iși schimbă numărul de telefon între timp, trebuie accesată această pagină pentru a seta noul număr. Toate informațiile vechiului cont vor fi transferate către noul număr de telefon.

Parola

Aici userul iși poate seta o parolă nouă (trebuie să-și cunoască parola veche). Dacă nu-și amintește parola veche, atunci trebuie sa acceseze link-ul "Ai uitat parola? resetează parola cu ajutorul telefonului!" din pagina de Login.

Sterge cont

Se șterg toate datele și informațiile contului, nimic nu se mai poate recupera după această acțiune de ștergere.

Ai uitat parola? resetează parola cu ajutorul telefonului!

Prin aceasta pagină web, utilizatorul își poate reseta parola, dacă este proprietarul acelui număr de telefon și cunoaște numele proprietarului.

Trebuie să completeze numărul de telefon și numele proprietarului (fără prenume). Dacă telefonul și numele sunt găsite în baza de date, atunci se trimite un SMS cu un cod de resetare.

Pe baza codului primit prin SMS, se intră în pagina de resetare a parolei unde trebuie introdusă parola noua, fără să fie nevoie de vechea parolă.