Ghid de utilizare aplicație eTELEDOC

Introducere

Aplicația TLM este o platformă electronică ce permite dialogul simplu și direct între medic și pacient.

Toate datele medicale sunt stocate în cloud!

Orice informație salvată în sistem de către unul din cei doi actori, este vizibilă tuturor utilizatorilor care au primit acest drept de la proprietarul informațiilor stocate, care este pacientul. Prin această metodă flexibilă, informația circulă rapid și eficient astfel încât, pacientul nu mai este nevoit sa-și stocheze întregul istoric medical pe diverse alte suporturi care se pot pierde foarte ușor. Fiind o platformă online, datele pot fi accesate oricând, oriunde, cu un simplu click.

Nu mai stăm la coadă la ușa cabinetului!

Aplicația permite implementarea unui dialog direct medic-pacient. Toate discuțiile medic-pacient sunt private si accesibile doar proprietarilor de drept.

In caz de urgență, pacientul face click pe butonul URGENȚĂ/SUNĂ MEDICUL și automat se va conecta audio-video la un medic din sistem, care face de gardă în acel moment.
Medicul îl va consulta online, toate detaliile și concluziile consultației vor fi salvate automat în baza de date.

Observații generale de utilizare

Majoritatea paginilor din aplicație afisează o listă de informații sub forma unui tabel. Aceste tabeluri au aceeași funcționalitate, indiferent de tipul informațiilor afișate:
+ : buton situat deasupra tabelului, prin acest buton se adaugă o nouă linie în listă.
Edit: se modifică înregistrarea curentă.
Delete: se șterge din baza de date înregistrarea curentă.
Search, paginare: baza de date poate conține mii de linii pentru un tabel. Nu toate liniile sunt afișate, ar fi o risipă de resurse și de trafic pe internet. Tabelul afișează doar primele linii și numărul total de pagini. Urmează ca utilizatorul să caute în Search cuvintele de interes, sau sa baleieze paginile tabelului.
Ascunderea coloanelor: sunt situații când nu toate coloanele din tabel au spațiu suficient în pagină pentru a fi afișate, mai ales în cazul utilizării telefoanelor mobile cu ecran mic. In acest caz, coloanele cu prioritate mai mică sunt ascunse în spatele butonului ... , cu ajutorul căruia se expandează în jos informațiile din aceste coloane.

Aspecte tehnice

Aplicația eTELEDOC este o pagină web care se încarcă în browser în momentul apelului. Nu este nimic instalat pe telefon, de aceea poate fi accesată de oriunde și oricând de pe orice dispozitiv cu acces la internet.

Pagina de Urgență inițiaza un canal de comunicație audio-video între browser-ul pacientului și cel al medicului. Acest canal impune un trafic de date destul de mare, ceea ce implică o legatură la internet foarte bună:
Este de preferat ca interlocutorii să fie conectați la internet prin rețeaua WiFi disponibilă local.
Sau, dacă nu este rețea WiFi, atunci semnalul pentru date mobile trebuie sa fie destul de puternic.

In caz că legatura internet este slabă, este posibil ca apelul să nu se poată desfășura.
Prima accesare a site-ului durează mai mult până se descarcă toate librăriile paginii, următoarele accesări sunt mai rapide, întrucât anumite librarii rămân salvate în memoria browser-ului.

Setări Browser

Pagina de Urgențe, în care se vorbește cu medicul, necesită accesul la microfonul, camera video și coordonatle GPS ale dispozitivului (telefon, laptop).
Aceste drepturi sunt cerute când se deschide pentru prima dată o convorbire audio-video.
Trebuie aprobate drepturile de accesare audio-video și browser-ul le va reține pentru alte apeluri.

Refresh total la pagină (hard refresh)

Dacă observați că aplicația nu merge cum ar trebui (nu se conectează la camera video, nu se conectează la medic când dați click pe butonul Suna Medicul), e bine să dați un hard-refresh la pagina web.
Prin acest hard-refresh se împrospătează memoria cache a browser-ului și sunt actualizate toate librăriile sistemului.
In continuare sunt detaliate modurile de refresh-are hard a paginii web, în funcție de dispozitiv și de browser.

Calculatoare desktop

Google Chrome
Windows: tastați simultan Ctrl + F5.
Mac: tastați Cmd + Shift și apoi tastați R.

Firefox
Windows: tastați simultan Ctrl + F5.
Mac: tastați Cmd + Shift și apoi tastați R.

Safari
Mac: Mergeți în meniu Safari >Empty Cache, sau tastați Opt + Cmd + E.

Internet Explorer/ Edge (Windows)
Windows: Press Ctrl + F5.

Telefoane mobile

Safari
(pentru iPhone, iPad, sau iPod touch): Pentru a reseta cache-ul cu păstrarea istoricului, intrați în meniul Settings > Safari > Advanced > Website Data și apoi alegeți Remove All Website Data..

Chrome - Android
o Deschideți browser-ul Chrome
o Click pe cele trei puncte din dreapta sus a paginii browser-ului
o Click pe butonul Istoric
o Click pe Șterge datele de navigare
o Bifați Imaginile și fișierele memorate în cache
o Click pe butonul Șterge datele

Chrome - iPhones
o Deschideți browser-ul Chrome.
o In partea de jos a paginii, click pe More.
o Click History > Clear browsing data.
o Asigurați-vă că sunt bifate căsuțele “Cookies, Site Data” și “Cached Images and Files.”
o Click pe - Clear browsing data.

Atenție: după ce ați șters istoricul din cache, aplicația nu vă mai loghează automat, trebuie să reintroduceți contul și parola.